امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

تحلیل فاندامنتال نکسو

0
NEXO، یک ارز دیجیتالی است که پروژه آن بر بلاکچین بوده که توسط یکی از شرکت های مطرح فین تک توسعه یافته است. زمانی که برای اولین بار ارز دیجیتال نکسو، در دنیای ارز دیجیتال ارائه شد، بسیار مورد توجه کاربران ارز دیجیتال قرار گرفت. 

ارز دیجیتال نکسو، شامل یک سیستم وام دهی بر بستر بلاکچین است که کاربران با استفاده از آن می توانند به عنوان وثیقه استفاده کرده و در ازای این وثیقه می توانند وام دریافت کنند. 

کاربرانی که ارز دیجیتال NEXO، دارند می توانند با حفظ مالکیت خود، بر دارایی های ارز دیجیتال خود، ارز فیات مانند دلار، یورو و.. دریافت کنند. 

کاربران ارز دیجیتال نکسو، برای دریافت وام از این سیستم، باید دارایی های خود را استیک کرده و با وثیقه گذاشتن دارایی های خود به شبکه نکسو، پول دریافت کنند. 

پس کاربران ارز دیجیتال نکسو، در صورت دریافت وام، می توانند به محض وثیقه گذاشتن دارایی های خود، مبلغ مورد نظر را دریافت کنند. البته کاربران می توانند با بازپرداخت وام، وثیقه دارایی های ارز دیجیتال خود را پس بگیرند. 

علاوه بر این ارز دیجیتال NEXO  می تواند از بیش از 20 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، مونرو، BNB حمایت کرده و پرداخت وام ها از این ارزها و ارز دیجیتال NEXO انجام می شود.

هدف از ایجاد ارز دیجیتال NEXO چیست؟

پلتفرم ارز دیجیتال NEXO، اولین ارزی است که از سیستم وام دهی آنی بر بستر ارز دیجیتال استفاده می کند. این پلتفرم مبلغ وام خود را براساس میزان وثیقه گذاری توسط کاربران تعیین می کند. 

تبلیغات متنی