امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403

نقش آقایان در کاهش و اختلال عملکرد جنسی خانم ها

0

اکثر آقایان خودخواهی فوق العاده ای در ارتباط با همسران مخصوصاً در خلوت با او دارند. فقط به نیازهای خود توجه می کنند و از درک و همدلی او یا بی توجه هستند و یا عاجزند. با توجه به عوامل مطرح شده و حتی گفته نشده، خانم ها این فرشتگان خدا بر زمین که به آقایان تقدیم شده است، بسیار عاطفی بوده و تمایل دارند عشق و عاطفه را فقط در خانه و خانواده ی خود جستجو کنند و بس. او در بین خاطرخواه ها و خواستگاران متعدد فقط به شما جواب مثبت داد که در زیر چتر حمایتی شما به آرامش برسد. لکن در پس رخ نمودن واقعیت های گوناگون زندگی و تکراری شدن روال ارتباطات خانواده و همسران و به ویژه دچار روزمرگی شدن و به بهانه ها و البته دلایل منطقی و حتی غیرمنطقی دیگر و فقدان درک و تفاهم همدیگر، معمولاً این مردان هستند که دست و زبان زورشان بالا می آید و علاوه بر برخوردهای فیزیکی با رفتارهای تند و زننده موجبات فاصله گیری همسر از خود را فراهم می آوریم.

در کل خانم ها عاطفی اند و زمانی ارتباط جنسی را می پسندند که از لحاظ روانی، ذهنی و جسمی آمادگی لازم را در خود کاملاً احساس کنند و در غیر اینصورت نمی توانند آن طور که همسرشان از او انتظار دارد، تمکین کرده و به معاشقه بپردازند و از لحاظ جنسی و روانی همسر خود را به ارضای همه جانبه برسانند.

آقایان به دلیل اینکه آناتومی و فیزیک بدنشان مردانه هست و نیز به راحتی تحریک پذیرند، خیلی سریع جهت انجام عملیات جنسی آماده می شوند؛ این در حالی است که خانم ها نیاز به مراحلی دارند تا آن امادگی لازم جهت جفت گیری را در خود ایجاد نمایند و این به تنهایی ممکن نیست مگر اینکه معشوق آنها در ایجاد زمینه ی لازم جهت برقراری رابطه ی دلپذیر جنسی همکاری لازم را ارائه نماید.

انتخاب همسر و ارتباط زناشویی با او نیازمند اطلاعات و مهارت هایی هست که علاوه بر جهت دادن بینش خود فرد، نیاز به مذاکره با همسر نیز دارد. به راستی آیا ما آن معلومات کافی را در اختیار داریم تا بتوانیم رضایت زناشویی را در کانون خانواده ی خود ایجاد نماییم؟ در کدام دوره و یا مدرسه و دانشگاه و... واحدهای اختصاصی لازم و مفید که جنبه ی منفی و سوءاستفاده نداشته باشد را گذرانده ایم؟ چه فرد و یا اشخاصی می توانند به ما در این زمینه راهنمایی نمایند؟ آیا آن ظرفیت لازم جهت دیدن و تماشای صحنه های زشت و زننده ی ارتباط جنسی فاحشه ها در ما وجود دارد؟ آیا مشاهده ی صحنه های روابط جنسی آزاد از ماهواره، اینترنت و CD بر ذهن و روان و دیدگاه ما جنبه ی تخریبی ندارد؟ آن دسته از افراد از دختر و پسر و حتی متأهلین که به فساد جنسی با همجنس و مخصوصاً باجنس مخالف در خلوت و پنهان و به دور از تقبل هرگونه مسئولیت، ارتباطات نامشروعی برقرار می کنند، احساس غیرت و شرف و انسانیت و ناموس پرستی دارند یا خیر؟ آیا ما خیانت خود و یا همسرمان را به خانواده می پذیریم؟ آیا چنین مواردی چه در ذهن و چه با تماشای صحنه های روابط جنسی واقعی از نزدیک و یا در دنیای مجازی و چه در عمل ما را تنوع طلب بارنمی آورد؟ هدف اصلی سرمایه گذاران، طراحان، تولیدکنندگان و بازیگران این گونه نمایش ها عوامل فاسدی هستند که کارشان تهیه و انتشار فیلم های مخرب و مفسده انگیز است و ایفای نقش اول و دوم (فاعل و مفعول) در حالی است که آن دو و یا تعداد فاعلین بیشتر با یک مفعول فقط در حال بازی بوده تا علاوه بر روابط سوءجنسی خلاف شرع و به دور از عقل و انسانیت کاسبی کنند و درآمدی کسب کنند.

البته صراحتاً در احادیث و روایات اسلامی آمده است که با همسران خود در جهت برقراری ارتباط جنسی مثل برخی حیوانات مثل خروس رفتار نکنید بلکه در ابتدا و به خصوص قبل از هم خوابی ملاعبه و عشق بازی کنید تا او کاملاً آماده شود.

در ضمن آقایان پس از دقایقی کوتاه و برخی هم کمی طولانی تر به مرز اشباع نزدیک می شوند و بالاخره مرحله ی پایانی و فروکش کردن میل جنسی اتفاق می افتد و به یک باره خاموش می شود، لکن ارضای خانم ها کمی زمان بر است و نیازمند همکاری بیشتر همسرشان است تا در مراحل مختلف حلقوی و پیچیده ی این ارتباط خوشایند ارضا شود.

قابل ذکر است همانطور که استحضار دارید برخی بانوان فقط از طریق اندام جنسی داخلی (مهبل) و فروکردن آلت مردانه در سوراخ آن به لذت می رسند، در حالیکه برخی که تعدادشان هم کم نیست، نیازمند نوازش و دست کاری اندام خارجی جنسی زنانه (کلیتوریس) یا همان زائده ابتدای شیار اندام جنسی زنانه و لمس پستان ها و بوسه ها و... می باشند. خب به نظر شما این مهم کار کیست و چطوری ممکن است؟ آیا شما همسرتان را شناخته اید؟ آیا او در بیان این مهم می تواند بدون خجالت و به راحتی اعلام نظر کند و یا شخصاً اقداماتی انجام دهد و یا از شما بخواهد تا این کار را انجام دهید و یا شما خودتان داوطلبانه به آن عمل می کنید؟

تبلیغات متنی