امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزش انگلیسی به کودکان با شعر و آهنگ

0

 

آهنگ­‌ها روشی فوق العاده برای آموزش واژگان جدید زبان انگلیسی به کودکان هستند. بهترین زمان استفاده از آهنگ، پس از معرفی واژگان جدید است. در ادامه برخی از آن­ها را معرفی می­‌کنیم که برای آموزش هرگروه از واژگان زیر مناسبند:

“7 Days A Week” – برای یادگیری روزهای هفته“If You’re Happy” – برای یادگیری احساسات“Put on Your Shoes” – برای یادگیری کلمات لباس“Rainbow Song” – برای یادگیری رنگ­ها

آهنگ‌های دیگر پیچیده‌­تر هستند و برای کودکانی که از قبل واژگان انگلیسی را می شناسند مناسب­‌ترند. در ادامه برخی از آن­ها را معرفی می­‌کنیم که برای آموزش کلمات زیر مناسبند.

“Let’s Go to the Zoo” – برای یادگیری نام حیوانات“I See Something Pink” – برای یادگیری رنگ‌­ها“One Little Finger” – برای یادگیری بخش­‌های مختلف بدن“Colors Song” – برای یادگیری رنگ­‌ها

تلاش کنید حتی کودکان خجالتی هم در خواندن شعر با شما همراهی کنند. برای این منظور، بخشی از آهنگ را خودتان بخوانید و سپس از آن­ها بخواهید با خواندن ادامه آهنگ، به شما پاسخ دهند.

استفاده از روش­های زیر کودکان را تشویق می­کند تا شما را در خواندن آهنگ همراهی کنند:

از کودکان بخواهید با حرکات دست و رقص با آهنگ همراه شوند.از کودکان بخواهید این ترانه را به صورت یک پروژه هنری نشان دهند.از کودکان بخواهید که شعر را با ایده خود تکمیل کنند.

تبلیغات متنی