امروز جمعه 10 فروردین 1403

نقش خانم ها در افت کارکرد جنسی آقایان

0

در قرآن کریم به خانم ها توصیه شده است که در اجتماع حجاب و حد پوشش مناسب خود را طوری رعایت کنند تا جلب توجه کننده نبوده و مقدمات تحریک غریزه جنسی آقایان را فراهم نیاورند.

در احادیث و روایات اسلامی نیز توصیه شده است خانم ها خودشان را فقط برای همسران شان بیارایند تا بنای خانواده تقویت و تحکیم گردد.

در سنت پیامبر اسلام (ص) و معصومین (ع) چنین آمده است که هرگاه مرد طلب کند همسرش خود را تا آنجا که ممکن است در اختیار شوهرش قرار دهد.

همچنین وقتی به اصول انسانی نگاهی می اندازیم می بینیم که عفت و حیای خانم ها باید زبانزد عام و خاص باشد تا وقار و متانت آنها را اثبات نماید. چون زن ناز است و مرد نیاز و البته که باید شخصیت سالم خانم ها تا آنجا رشد کرده باشد که چنانچه مرد تصمیم به انتخاب همسر و تشکیل زندگی داشته باشد، از بهترین ها را با اهداف مقدس برگزیند.

هنگامی که دختران و زنان حد و مرز پوشش و آرایش را در رفتار اجتماعی خود در نظر می گیرند علاوه بر ایجاد و تقویت امنیت روانی و فرهنگی خود باعث می شود تا مردان و پسران هرزه و آلوده با پرهیز از چشم چرانی مسیر درست انسانی را جهت برقراری ارتباط با جنس مخالف در قالب ازدواج و تشکیل خانواده پیدا نمایند.

در عوض زمانی که دختران بزک کرده و زنان خودنما -که با ازدواج افسار رفتار اجتماعی خود را به نوعی از دست داده اند- با آرایش های آن چنانی با انواع رنگ آمیزی ها و بتونه کاری ها و پوشش های نامناسب از لباس های رنگی و اندامی، خود را به قیمتی ناچیز و یا حتی رایگان در نمایشگاه عمومی کوچه و بازار در معرض دید عموم قرار می دهند، علاوه بر دلربایی از نوجوانان و جوانان، در دل آسیب پذیر مردان ضعیف النفس چه مجردها و چه آنهایی که متاهل و دارای خانواده هستند اثرات سوئی برجای می گذارند.

حال که پسران و جوانان مجرد با این صحنه های دلفریب و خیره کننده در شهر و مجامع عمومی به ویژه دانشگاه و خیابان و مجالس عروسی و پارک و... مواجه می شوند، علاوه بر خودداری از ازدواج رسمی، به دنبال ارضای نیازهای غریزی خود به صورتی غیرقانونی و خلاف شرع هستند.

درست است که جنس زنانه دارای احساساتی عمیق و بسیار عاطفی و البته پاک هست؛ لکن پسران جوان جهت ازدواج و تشکیل خانواده به دنبال گزینه ای هستند که تا جایی که ممکن است بی عیب و نقص باشد. فلذا جواب می گیرد: «گزینه مورد نظر در دسترس نیست» یا «گشتم نبود نگرد نیست». البته که پاکان وجود دارند ولی انگشت شمارند. پس تصمیم به تجرد می گیرد. در حالیکه سفارش اسلام و سنت پیامبر اسلام (ص) در خصوص ارتباط جنسی و تولیدمثل ازدواج است ولاغیر.

نیز مردان زن و بچه دار وقتی در موقعیت های خارج از منزل و با وجود شرایطی این چنین مفسده انگیز، قدرت کنترل چشم و دل خود را از دست می دهند و به نوعی ارضای روانی صورت می گیرد و احتمال اینکه با فرد یا افرادی ارتباط مستقیم و یا غیرمستقیم برقرار نماید زیاد است و مشکل دیگری نیز محتمل است و آن اینکه حتی در زمان همبستر شدن با همسرش، در ذهن خود با فرد موردنظر ارتباط ذهنی و فراجنسی ایجاد نماید.

نیز خانم ها تا زمانیکه در منزل به فعالیت زندگی و رسیدگی به امور خانواده مشغول هستند توجه چندانی به ظواهر و رفتار و اخلاق و گفتار خود ندارند.

در ارتباط با همسرشان گزارش ها حاکی از آن است که:

الف) ظاهری

لباس هایشان: پاره، نخ نما، کهنه، رنگ و رو رفته، کثیف و چرک آلود، چروکی و اتونخورده، بوی ادرار بچه، بوی روغن و سوختگی

موهایشان: شانه نخورده، چرکی و کثیف، آرایش نکرده و نامرتب، ژولیده و درهم

چهره شان: درهم، برج زهرمار، اخمو، نگران، افسرده، خشمگین و پرخاشگر

و درکل وضعیت جذاب و مناسبی جهت پذیرایی از همسرشان ندارند.

ب) رفتاری

همسر خود را در بین جمع فامیل، دوستان و آشنایان با همسران هم جنسان خود مورد قیاس قرار می دهند.

علاوه بر این او را در تنهایی و جمع سرزنش می کنند.

در حضور او از مشکلات زندگی، کار زیاد منزل و دردسرهای بچه ها گله می کنند.

به موقع به اتاق خواب مراجعه نمی کنند و برنامه مورد نظر جهت فعالیت جنسی را به هم زده و به بهانه های مختلف از بار مسئولیت تمکین زنانگی خود شانه خالی می کنند. سردمزاجی خود را چه قبل و چه حین انجام فعالیت جنسی عملاً نشان می دهند و این مهم که شاید برای برخی آقایان از غذای شکم نیز واجب تر باشد را برایشان کوفت می سازند.

به بهداشت جسمی و زنانگی خود بی توجه بوده و به ویژه از رنگ های شاد و مورد علاقه همسر که در اول ازدواج بر روی چنین مسائلی بحث های داغی صورت می گیرد، دریغ می کنند.

زبان ارتباطی شوهر خود را نشناخته و بده بستان عشق با همسرش را بلد نیست.

تازه باید قبل از ازدواج نسبت به این نکته اهمیت بالایی قائل شود که آیا همسرش از نظر جنسی گرم و پرانرژی است و در این صورت شاید هفته ای بیش از یکی دو بار درخواست ارضای این نیاز فیزیولوژی را داشته باشد.

همچنین آنطور که باید با رژیم ذهنی، غذایی و روانی و عملکرد رفتاری علاوه بر ایجاد آمادگی لازم در خود، موجبات تحریک و سپس ارضای جنسی و روانی همسرش را فراهم آورد، بی توجه است.

تبلیغات متنی